onsdag 22 februari 2017

Målning i växthuset

1

Idag fick jag ett ryck när solen tittade fram och temperaturen ökade. Jag började måla takstolarna och gavlarna inne i växthuset. Det har inte hunnits med innan och nu vill jag få det gjort innan vi börjar fylla växthuset med plantor igen. Det går ju inte så bra att lyfta in och ut alla tomatplantor varje gång det ska målas.

Efter en stunds klättrande på stegen blev jag så varm så fleecetröjan åkte av. Azlan tyckte det var ljuvligt att solen värmde och han låg och gassade i solen i sängen. Den där sängen, som jag var den enda i familjen som ville ha, men som används flitigt av alla så fort de har chansen.

16923905_10208286685916930_947590515_n

Jag blev inte färdig idag, men förhoppningsvis blir det mildare väder framöver och jag kan fortsätta mitt målande. Nu känner jag mig lite frusen och kurar i soffan med hundarna och min virkning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att du vill lämna en kommentar. Tack♥♥♥