onsdag 21 november 2018

Att väcka en blogg till liv

Tiden har runnit iväg. Varken sommaren 2017 eller 2018 var några odlingsår att skryta om. Jag har helt enkelt prioriterat tiden med familjen och att ta hand om mig själv istället för att lägga tid framför datorn. Det kommer jag givetvis fortsätta att göra framöver, men nu har jag dessutom en helt annan plan med mitt odlande. Denna gång ska jag dessutom försöka få ner mitt odlingsår med ord för att kunna dela med mig av mina med och motgångar. Vi får väl se hur det går.
Nytt för nu 'r även att jag kommer använda denna blogg till försäljning av de kläder och prylar jag tillverkar och syr. Kommer det bli överflöd från odlandet/trädgården kommer även dessa varor läggas upp till försäljning. Så håll utkik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Så roligt att du vill lämna en kommentar. Tack♥♥♥